بورس تحصیلی رایگان دولتی نمایش بزرگتر

بورس تحصیلی

isbn-fa-9786009710201

کتاب جدید

این کتاب به معرفی معتبرترین بورس های دولتی در دنیا می پردازد.

چگونه در دانشگاه های خارج از کشور بورس بگیریم؟

شرایط اخذ بورسیه و کمک هزینه تحصیلی از دانشگاه های

جزییات بیشتر

این کتاب در انبار موجود نیست

200,000 ریال

افزودن به لیست دلخواه

مشخصات

شابک 9786009710201
نویسنده دکتر محمدرضا دلفیه
ناشر طراحان تین
نوبت چاپ اول
سال 1396
تعداد صفحه 158
قطع کتاب وزیری
فرمت کتاب چاپی
وزن (گرم) 300 گرم

اطلاعات بیشتر

هر فصل این کتاب به معرفی بورس‌های دولتی یک کشور اختصاص دارد که عبارتند از: آلمان، استرالیا، اسلواکی، انگلستان، ایتالیا، جمهوری ایرلند، بلژیک، تایوان، ترکیه، جمهوری چک، چین، روسیه، رومانی، ژاپن، سنگاپور، سوئد، سوئیس، فرانسه، کانادا، کره جنوبی، مالزی، مجارستان، مکزیک، نیوزیلند، هندوستان و هنگ‌کنگ.

در مقدمه کتاب آمده است: کسب علم و دانش و اشتغال به تحصیل و پژوهش همواره جزو ارزشمندترین فعالیت‌های انسان به شمار آمده و در بسیاری از فرهنگ‌ها و تمدن‌های بشری و همچنین ادیان الهی مورد تحسین و توصیه واقع شده است.

در روزگار کنونی، امکان تحصیل رایگان در مقاطع دانشگاهی، چه در کشور ما و چه در کشورهای دیگر، برای همه افراد فراهم نیست،  سقف آرزوی  علمی برخی از افراد تنها و تنها به دلیل عدم آگاهی و آشنا نبودن با فرصت‌های تحصیلی دیگر، به  دانشگاهای تراز اول کشور محدود می‌شود در حالی که دانش‌آموزان و دانشجویان قابلیت علمی و تحصیلی بالایی برای دریافت پذیرش و اخذ بورس از بهترین دانشگاه‌های دنیا را دارند.

لذا یکی از مهم‌تریم اهداف نگارش این کتاب، وسیع شدن حوزه دید دانش‌آموزان و دانشجویان مستعد کشورمان برای بسنده نکردن به دانشگاه‌های داخلی و شناخت  فرصت‌های بی‌نظیری است که برای تحصیل علم و دانش به صورت رایگان در معتبرترین دانشگاه‌های خارجی واقع در کشورهای پیشرو علم و فناوری، فراهم است.

اطلاعات مورد نیاز این کتاب نیز از جدیدترین منابع و سایت‌های رسمی و منابع نوشتاری مرتبط با هر بورس اخذ شده و ضمن مرتب‌سازی، ارائه شده است. بورس‌های معرفی‌شده در این کتاب اغلب برای گذراندن دوره‌های تکمیلی نظیر فوق لیسانس و دکترا قابل استفاده هستند. و در میان آن‌ها موارد متعددی نیز پیدا می‌شود که دوره‌های پایین‌تر تحصیلی نظیر لیسانس و فوق دیپلم را نیز تحت پوشش قرار می‌دهند.

نقد و نظرات

نوشتن نقد و نظر

بورس تحصیلی

بورس تحصیلی

این کتاب به معرفی معتبرترین بورس های دولتی در دنیا می پردازد.

چگونه در دانشگاه های خارج از کشور بورس بگیریم؟

شرایط اخذ بورسیه و کمک هزینه تحصیلی از دانشگاه های

30 محصولات مشابه در شاخه های مختلف: